woensdag 5 maart 2008

Blacky



Ik dacht het lijkt mij leuk om op mijn weblog ook een plekje te reserveren voor Blacky. Waar ik zo nu en dan eens iets vertel over Blacky. Ik zal eerst maar even in het kort vertelen wie Blacky is.

Zoals je op de foto rechts kunt zien is Blacky een hond. Deze foto is genomen ongeveer een paar maanden nadat hij bij mij is gekomen. De foto is genomen tijdens een wandeling. Inmiddels heeft die al wat grijze haren. Want hij is vorig jaar in December alweer 12 jaar geworden. Blacky is in 2002 bij mij gekomen. Hij was toen 6 jaar. Ik ben zijn vierde eigenaar. Hij was dus al een paar keer in het asiel terecht gekomen. En bij mij blijft die natuurlijk. Want ik zou hem voor geen goud meer willen missen. Want wat is het een schat. Houd van knuffelen en vind het heerlijk om te wandelen, helpt ook graag (zal ik later nog wel eens iets over schrijven) . Een beter hondemaatje kan ik mij niet wensen. Zijn voeding bestaat uit Rauw voedsel genoemd Carnibest. Waar hij het goed op doet. Want we hebben aardig wat voeren uitgeprobeerd wegens darmklachten.
Laatst zijn we weer voor de inenting bij de dierenarts geweest. En dan word die ook weer even nagekeken. Zoals het gewicht wat momenteel 30 kilo is. Zijn oren en ook zijn gewrichten. En dat was even schrikken. Want blijkbaar deed het zo'n pijn het naar achteren trekken van zijn achterbenen dat hij de dierenarts wou bijten. En dat doet Blacky toch echt niet snel. Want ze zijn gek op hem. Omdat hij nog niet veel klachten heeft hadden we afgesproken nog geen medicijnen te geven. Het zou per dag 2 € kosten :-0 das niet echt goedkoop. Omdat ik zelf niet zo voor medicijnen ben. Ben ik even gaan omkijken of er niet andere mogelijkheden zijn. Omdat Blacky al Hokamix krijgt en ik wist dat zij ook iets voor gewrichten hadden heb ik eerst op hun site gekeken en toen zag ik dat ze ook andere producten hadden namelijk AmiQure en heb hun gemaild of het samen kon en dat was geen enkel probleem. Het is een stuk goedkoper en ook staat het mij meer aan dan chemische medicijnen. Hij krijgt het sinds een paar dagen en het lijkt wel of als ik al wat resultaat zie. Maar misschien dat ik het te graag wil zien. hahahaha even afwachten dus. Maar ik zal er in de toekomst vast nog wel eens over hebben hoe het gaat.

Groetjes en veel liefs van Monique

1 opmerking:

monART zei

wat is ie toch een leuke vent!