zaterdag 26 april 2008

38 jaar

Weer een jaartje ouder. Donderdag 38 jaar geworden :-) het was een fijne rustige dag. Ik vier mijn verjaardag nooit maar doe wel altijd iets met mijn ouders. We wilden eerst naar Keukenhof gaan. Maar toen hebben we dat veranderd in een Wandeling in Hilversum. Lekker rustig. Want ik had geen zin in veel drukte. En keukenhof is momenteel erg druk. De hele bollenstreek is momenteel eigenlijk erg druk. En we zijn zondag van Arcen terug gekomen. (Mijn ouders hebben een vakantiehuisje in Arcen) En daar is het zo heerlijk rustig dat ik toch een lekker rustige verjaardag wilde met niet te veel mensen. We hebben eerst s' morgens bij mij Gebak gegeten en heb ik mijn kadotjes ontvangen. Een vogelbadje voor de vogels in de tuin en een grond voedereraar voor de vogels. En nog een pindacake met zaden. Natuurlijk ook voor de vogels. lol Oh ja en nog een schitterende bos bloemen. Die is zo mooi dat ik mijn ogen zowat er niet van af kan houden hahaha. Hier een foto van de bloemen.



Maar ik had ook een verrassing voor mijn ouders. Ik had een grote bos bloemen voor ze gekocht die ochtend. Ik dacht ik wil hun op mijn verjaardag ook eens in het zonnetje zetten. Want als zij mij niet op de wereld hadden gezet zou ik mijn verjaardag niet vieren. En dat was een grote verrassing voor ze want daar hadden ze natuurlijk niet op gerekend. Maar het werd erg gewaardeerd. En het was zo leuk om te geven :-)
En de wandeling was ook erg fijn. Ik liep uiteindelijk wel alleen want het begon zo erg te regenen. Mijn ouders zijn toen naar de auto terug gegaan. Maar dat was niet erg. Ik heb ieder geval erg genoten

Groetjes en veel liefs van Monique

Geen opmerkingen: