vrijdag 4 april 2008

Ontluikend groen


Vanmiddag zijn Blacky en ik weer heerlijk wezen wandelen. En ik was al weer een aantal dagen niet in dat bos geweest (wel in andere bossen). Wat is het dan weer een verandering als je er een paar dagen niet bent geweest. Het bos word steeds groener en veel bomen beginnen al hele kleine bladjes te krijgen. Blacky en ik liepen heerlijk te genieten van de wandeling en opeens zag ik 2 herten staan. 1 met een heel groot gewei. Prachtig gewoon. 100 meter verder zag ik 2 reeën. Zij waren erg schuw. De herten bleven gewoon staan kijken naar Blacky en mij en gingen zelfs zo nu en dan door met gras eten. De reeën renden hart weg toen ze ons zagen. Toen we langzaam op weg waren naar de auto dacht ik nog. Nou zou het ook nog leuk zijn om een bonte specht tegen te komen. Nog geen honderd meter verder vloogen 2 bonte spechten weg. hahahaha ik moest toen wel lachen. In mijn tuin komt ook regelmatig een bonte specht om de nootjes te eten. En de laatste tijd kom ik ontzettend vaak herten tegen. Waarom dat nu zo frequent is weet ik niet. Maar ik geniet er ieder geval met volle tuigen van. Zoals ook van deze schitterende wandeling. De natuur is zo mooi.
Met Blacky gaat het goed. Ik had wel even de AmiQure afgezet omdat zijn ontlasting wat veranderde. Maar ben het nu nog een keer aan het proberen maar zal de dosering wat langzamer opbouwen. En dan kijken hoe het gaat.

Groetjes en veel liefs van Monique

Geen opmerkingen: