dinsdag 12 augustus 2008

Duin

Vanmorgen ben ik om 6.50 uur bijna ander half uur gaan wandelen in de duinen. In een gebeid waar geen honden mogen. Omdat ik momenteel nog geen nieuwe hond heb en ik mij al eens had voorgenomen om daar te gaan wandelen. Dacht ik vanmorgen laat ik daar maar eens gaan wandelen. Ik moet wel zeggen dat ik toch wel merk dat ik minder wandel nu Blacky er niet meer is. Ik was blij toen ik weer bij de auto was. hahaha. Ik ben dan wel iemand die niet langzaam loopt. Ik houd altijd wel van lekker doorlopen. In het duingebeid heb ik 1 hert gezien en een paar roofvogels en een vos. Het blijft toch altijd weer leuk om zulke dieren tegen te komen. En ik voel dan ook een hele grote dankbaarheid dat ik ze mag tegen komen. Om bij dat stuk duingebied te komen moet ik door een stukje bos waar ik vaak kom en ook vaak herten en ree├źn tegenkom. En zo zag ik aan het eind van de wandeling dan ook nog 2 herten en een ree in dat gedeelte. Ik moet zeggen dat ik toch echt duidelijk meer van bos houd als van de duinen. Het doet mij gewoon meer. Ook mooie wilde graslandschapen en beekjes vindt ik heerlijk. Ik zal dus niet zo snel meer daar gaan lopen. Maar had mij dit nog even voorgenomen om er eens te gaan lopen. Want zodra er een nieuwe hond is mag ik daar toch niet meer komen ;-)
Tot gauw weer.

Groetjes en veel liefs van Monique

1 opmerking:

music tatty zei

nou meid
geniet nog maar even lekker
en ben benieuwd wat je voor een hond mee brengt lol
gr Leonie