dinsdag 30 september 2008

Bot


Sita heeft op 26.09 haar eerste bot gehad. En dat smaakte haar erg goed. Ze wist meteen wat ze ermee moest doen. Terwijl ze niet weet wat ze met Kauwstaven aan moet lol. Maar dat komt vast nog wel eens dat ze ook de kauwstaven gaat eten. Zoals je kunt zien geniet ze erg van het bot.



Bij de foto hieronder was dus opeens het bot weg. Ze had het verstopt in de handdoek waar ze het bot op had gekregen zodat haar deken niet vies word. Het was een leuk gezicht zoals ze het aan het verstoppen was in de handdoek.



We zijn die dag ook nog lekker wezen wandelen in het bos. En daar heb ik ook een paar foto's van gemaakt.


Gewoon lekker genieten tijdens het wandelen. Ze vind wandelen in het bos zo ontzettend fijn. Jacht instinct heb ik nog niet kunnen ontdekken. Laatst zijn we zelfs 3 reetjes tegen gekomen die een paar meter van ons vandaan het pad overstaken. En alleen haar oren gingen omhoog en ze keek. Maar maakte totaal geen aanstalten om er achter aan te gaan.


Op de onderstaande foto kan je goed zien dat Sita dubbel beveiligd is. Ze heeft een halsband en een tuigje om. En een koppelstuk zodat ik alleen 1 riem hoef vast te houden. En dat is ook wel nodig bij haar. Omdat ze toch nog vaak schrikt. Al ging het wel al steeds beter. Nu het weer meer aan het waaien is, is ze ook weer een stuk onzekerder als we aan het wandelenen zijn. Ze krimpt vaak ineen als we langs een boom lopen die met zijn takken aan het wuifen is. En ook het geruis van de bladeren vind ze eng. Ze is gewoon zenuwachter tijdens de wandeling. Dat is echt iets waar ze nog heel erg aan moet wennen. Maar dat komt allemaal wel. Het tuigje wat ze om heeft heb ik tijdelijk te leen via de stichting. Ik heb al een ander tuigje bestelt in het bruin. Het kon alleen tot 4 weken duren totdat ik het zou krijgen. Het is inmiddels al 2 weken geleden dat ik het heb bestelt dus het zal wel niet meer zo lang duren voordat het er is. En een bruin tuigje zal toch wat mooier staan :-) In de toekomst wil ik ook een bruine halsband bestellen die dan op maat is gemaakt. Maar daar wil ik nog eventjes mee wachten. Omdat ze nog iets aan moet komen en dan zou de halsband misschien weer te krap zijn.



Gisteren avond was het heel erg hart aan het regenen en het knalde tegen de ramen. Ook daar werd ze angstig van en maakte zich heel klein en drukte zich tegen haar teddybeer aan. En toen begon het ook nog te omweren. Het is duidelijk dat ze de teddy echt als heel prettig ervaart. Ik ben van plan om een CD te kopen met allemaal geluiden. Zodat ze ook aan vuurwerk en zo gaat wennen. Op die CD staan allemaal verschillende geluiden.
Als ik alles zo bekijk had er bij haar beschrijving van Scooby denk ik 2 * moeten staan bij Getraumatiseerd. Maar ik ben heel blij dat, dat niet zo was en ze maar 1 * had staan. Want als er wel 2 * hadden gestaan. Had ik haar nooit gekregen want dan hadden ze waarschijnlijk gezegd dat ik dan al een zelfverzekerde hond zou moeten hebben.
Ze kan nog geen trappen lopen en ik had dus besloten toch maar weer boven te gaan slapen. Want ik slaap sinds ze bij mij is ook beneden. Wat ik ook geen probleem vind. Maar ik heb dus geprobeerd 2 nachten boven te slapen. Ik deed geen oog dicht en misde haar ontzettend hahahah . Zat ook steeds te luisteren of alles goed ging. Dus vanacht heb ik gewoon ook weer beneden geslapen. En Sita vind het ook wel fijn als ik beneden slaap ;-)

Waarschijnlijk heb ik vanaf vanmiddag geen Internet meer. Voor hoe lang dat zal zijn weet ik niet. Ik heb al sinds 12.07.2008 problemen met KPN en sinds 24.07.2008 heb ik al geen telefoon meer. KPN maakt fouten over fouten en als het goed is heb ik wel vanaf de vandaag telefoon maar geen Internet meer en ga ik op zoek naar een andere aanbieder. Ik zal proberen zo nu en dan hier iets te schrijven via mijn vaders computer.

Geen opmerkingen: