woensdag 26 november 2008

Kort berichtje

Het is al weer een tijd geleden dat ik wat heb geschreven. Ik heb nu wel weer telefoon maar geen Internet. En de problemen met KPN heb ik nog steeds. Laatst weer iemand aan de telefoon gehad en weer over mijn klacht gesproken en dan word er gezegd u word terug gebeld binnen 6 weken. En zo gaat het maar door.
Ik was eigenlijk van plan om zo nu en dan wat te schrijven over Sita ook al heb ik geen Internet. Maar dan gewoon via de PC van mijn vader te werken. Maar dat is toch lastiger. Want ik schrijf het liefste op mijn eigen PC en dan moet je het weer op een USB stik zetten en dan weer op mijn vaders PC. Toch zal ik volgende maand eens gaan zitten en van alles vertellen over Sita. Het gaat ieder geval goed met haar en ze is een schat. Ik zou haar voor geen goud meer willen missen.
Tot gauw.

Geen opmerkingen: